خدمات خانه آینه

خانه آینه در زمینه “مشاوره و درمانگری” خدمات متنوعی را ارائه می‌کند. شما با انتخاب هر موضوعی که به آن علاقه‌مند هستید و یا به آن نیاز دارید، به سادگی می‌توانید از این خدمات بهره‌مند گردید.

مشاوره فردی

طی این روند درمانی، به افراد کمک می شود تا بهترین تصمیم های لازم را برای زندگیشان بگیرند، تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند، استرس خود را کاهش دهند و به کیفیت زندگی خود بیافزایند

مشاوره زوج

روانشناس در تلاش است تا با زوج هایی که دچار تعارض، کشمکش و مشکلاتی در رابطه شان شده کمک کند تا طبق اصول علمی و روانشناختی این مشکلات را حل کنند و رابطه خودرا ارتقا ببخشند.

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده نوعی از مشاوره است که هدف آن برطرف کردن مشکلاتی است در خانواده وجود دارد. مشاور خانواده به بررسی مسائل و مشکلاتی می پردازد که همه افراد خانواده را درگیر کرده است

مشاوره تحصیلی

گاهی برای کسب موفقیت بیشتر در ادامه تحصیل به کسب اطلاعات نیاز است. مشاوره تحصیلی ارائه این اطلاعات به دانشجویان و دانش‌آموزان خصوصاً آن‌ها که قصد موفقیت در کنکور را دارند توسط متخصص است.

توسعه فردی

توسعه فردی یک فرآیند دائمی و همیشگی است که در آن یاد می‌گیرید توانایی‌ها و قابلیت‌هایتان را بهبود دهید، هدف از این قابلیت‌ها را در زندگی پیدا کنید و از آن‌ها برای استفاده از حداکثر پتانسیل‌هایتان استفاده کنید

روان پزشکی

روانپزشک متخصصی است که در کنار روان درمانی، برای افرادی که نیازمند مصرف دارو هستند دارو تجویز کرده و یا افرادی که مشکلات شدید روانشناختی دارند را در بیمارستان بستری می کنند تا در آن جا از مراقبت های ویژه برخوردار شوند.

روانسنجی و آزمون

علم روانسنجی یک مدرک قابل اعتبار قابل استناد است که به روانشناسان و روانپزشکان،کمک میکند تا بتوانند برنامه ی درمانی درستی انتخاب کنند.تحلیل و تفسیر هرتست انتخابی درحوزه تخصصی روانسنج است

مشاوره شغلی

شما با کمک یک مشاور شغلی حرفه ای کارآزموده در این زمینه، می توانید بسیار بهتر و سنجیده تر تصمیم گیری کنید و چه بسا عمر خود را در راستای به ثمر رسیدن شغلی که هیچ ارتباطی با علایق و استعدادهای شما ندارد هدر نمی دهید.

مشاوره ی پیش از ازدواج

مطالعات نشان داده‌اند که تنها یک چیز وجود دارد که می‌تواند شانس شما برای طلاق را تا ۵۰ درصد کاهش دهد: مشاوره قبل از ازدواج. مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می‌کند مسیر ازدواج سالمی را شروع کنید.

مشاوره کودک و نوجوان

روان درمانی و یا مشاوره برای فرزندان (از خردسالی تا پایان نوجوانی) به آنها کمک می‌کند تا غم، خشم، یا احساسات و افکار دردآور یا گیج کننده خود را حل کنند. این امر معمولاً اثرات سودمندی بر روابط فرزندان در خانه و مدرسه و رفتار آن‌ها دارد.

مشاوره ی فلسفی

مشاوره فلسفی رشته ای نو پا در جهان است. مشاوره فلسفی به مراجعان کمک می کند تا «هنر زیستن» را یاد بگیرند و خود پاسخ «چگونه باید زندگی کنم؟» را پیدا کنند. مراجع می تواند با کمک مشاور فلسفی در راستای ارزشها و اهداف خود روایتی از زندگی خویش بسازد، و رابطه بین باورها و شیوه زندگی خود را نقادانه بررسی کند.

نوروفیدبک

نوروفیدبک به معنی آموزش دادن مغز توسط خود مغز است. در حقیقت مغز با فیدبک‌هایی که از بدن و محیط اطراف خود می‌گیرد به کنترل و تنظیم کارکردهای مختلف جسمی و روانی و تعامل با محیط می‌پردازد. در نوروفیدبک با استفاده از ثبت اطلاعات مغز و دادن بازخورد به فرد نوعی خودتنظیمی به مغز مراجع آموزش داده می‌شود.

روان درمانی تحلیلی

یکی از انواع مهم رواندرمانی است که کار بررسی عمیق وضعیت روانی فرد را برعهده می می گیرد.در این نوع از درمان تلاش بر این است که محتویات سرکوب شده ناخودآگاه پرداخته شود با بر بروز این علائم غلبه پیدا شود

سکس تراپی

سکس تراپی چیست؟ سکس تراپی نوعی گفتگو درمانی است که به منظور کمک به افراد و زوجین در رسیدگی به عوامل پزشکی، روانشناختی، شخصی یا بین فردی تأثیرگذار بر رضایت جنسی طراحی شده است.